Besökare Online Just Nu!

fredag 17 februari 2023

another year has passed....

 Ja, ännu ett år har gått sedan förra inlägget...jag förutspådde det, det var inte oväntat kan man säga.

Jag hade tänk det som en nystar detta med att blogga..det verkar inte bli så. Otaliga ggr är det som jag öppnat appen på mobilen. Tänkt att skriva, men orden har inte kommit. Kan inte krysta fram dem, vill ha något meningsfullt att få ner på "papper" men vem egentligen säger att det måste vara det..kan det inte bara få vara vad som hellst, kanske till och med bara ett ord..om än felstavat? 

Jo det kan det. 

Så vad vill jag då...jag vet inte. 

Ikväll var jag på vernissage, min syster ställde ut några av sina alster..hon målar. Ser roligt ut, själv är jag nog mer för abstrakt måleri om jag nu skulle ta en pensel och få för mej att göra något med den. 
Jag fotar istället, kameran är min pensel. Men har legat i träda med mitt fotande, känner ingen passion, men den kanske kommer tillbaka igen. Who knows... 

nah...ska lägga ner skrivandet just för ikväll....

Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar