Besökare Online Just Nu!

söndag 19 februari 2023

Nr 2

Ja, nummer 2 på samma vecka, kan det hända att jag kommit igång med bloggen nu? 😜

Nah, vi ska inte ropa hej ännu. 

Helgen har varit lugn och skön, fredagen bjöd på vernissage som syrran hade, målning. Både hon och mamma har börjat måla, själv målar jag med min kamera..fast inte så offta just nu, blir mer mobilen. Klurar på en ny mobil, men fanskapen är så jävla dyra. 

Lördagen blev hemmadag, sen på kvällen så dejtade jag å Lotta med lite gott att dricka. 

Söndag, idag har vi varit på isen i njutånger, skönt att vara ute lite. Blev iskörning för jocke å Börje, jag fotade lite och Lotta skötte grillen. 

Nu är det dags att börja dra sig mot lopplådan, blir 3 veckor med dagtidsjobb nu, vårdkoordinator måndag fredag 7-16. Skönt, då man får in lite rutin, måste komma igång med träningen igen, och att äta nyttigt. Svårt när så mkt är gott, men det behöver göras!

Påt bah!

Hörs hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar