Besökare Online Just Nu!

söndag 12 mars 2023

Mars

 Redan mars...fattar inte vart tiden tar vägen. 

Många funderingar idag..vad vill jag göra. Det är så mkt men jag lyckas inte hålla fokus länge nog. 

Tankarna på att börja skriva är där igen, vet inte vart jag ska börja bara, vad jag vill skriva. Även där så många olika trådar så jag får inte ihop dem. 

I jobbväg går det sin gilla gång, vi har avslut nu på utbildningen i cb, på torsdag är det föreläsning, fan jag hatar att föreläsa, fast det är kul, men är så jäkla nervös jämt. 

Nåväl det löser sig nog...

I övrigt måste jag komma igång och röra på mej och träna igen, det kanske även hjälper till att rensa skallen. 
Vill ut och vandra igen, ser ut att bli en resa till polen eller slovakien med vandring i höst igen. Sedan har jag en vän som vill till nepal i november och gå upp till anapurna base camp...vettefan om jag orkar det men skulle vara häftigt! :-) 

Näpp, nu ska jag ta tag i planteringen här hemma, måste skola om mina paprikor som jag sått. :-P

C yah!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar