Besökare Online Just Nu!

söndag 25 februari 2024

En ändring måste till..

 Ännu ett par månader har flugit förbi, snart mars. 

Jag har ännu inte börjat träna igen, VW ligger lite på hyllan, måste få ordning på det då jag betalar per månad för den i ett år ..suuuck. Men den funkade ju så. Vill ner 15 kilo iaf. 

Börja träna ska jag göra, det har bara inte blivit av..ska försöka börja gå i morrn, måndag. Sen betalade jag in på gymmet igår så nu i veckan ska jag börja...är tanken iaf. Vill få upp lite kondis och ork till sommarens vandringar. Så jag måste lägga upp en plan, kan ju träna på morgonen, nu går tesso dagtid ett tag så kanske kan göra så att vi börjar 8 i 3 dagar i veckan så behöver vi inte vara på gymmet förens kl 6 eller 06.30 kanske, det vore najs. 
Alt är att vi tränar efter jobbet istället, men då är det mer folk där. 

Aja vi får se, blir nån planläggning på måndag. :-) 

Nu ska jag skriva lite träningsideer och ta en kopp kaffe. :-) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar