Besökare Online Just Nu!

tisdag 21 mars 2023

Mr Big

 Ja behöver inte alla egentligen en Mr Big? 

Ser på de gamla avsnitten av SATC. Carrie har just träffat Mr Big...Charlotte sitter inlåst med Mr Rabbit...tänk om vi kunde få en kombinerad Mr Big och Mr Rabbit, mjo det vore kanske  något det. 

 Just innan jag började se om SATC såg jag klart på första säsongen av AJLT. Dom är sig lik...

Kan hända den enformiga vardagen bryts av genom att få förlora sig i någon annans värld genom skärmen. 

Själv tror jag att jag ska slå på stort och redan kl 21 förlora mej I drömmarnas värld...ja jag vet inte vad det är, men sista månaderna har jag varit ständigt trött...har skyllt på jobbet men vet inte om det är det, jag ät tung i huvudet och rejält slut, kroppen känns som i en förkylning, dövven lixom. Jag lyckas aldrig vila ikapp mej. Det påminner lite som när jag hade gått in i den berömda väggen...utbränd, fast jag inte borde vara det. Allt i jobbväg och privat känns ok och hanterbart, jag bara är trött... känns som att det är I kroppen det sitter och inte i huvudet. 

Får se, kanske ska dra frågan förbi nån läkare å se vad dom säger om det. Vet inte vilken som är på avdelningen denna vecka..får kolla de i morrn. Skulle ha varit bäst om det är Charlie eller Kalin, kanske kan få ta några prover och se vad som är i görningen. Typ, blodstatus, elstatus och en thyroideastatus. 🤔

Aja, de löser sig väl på ena eller andra sättet. 

Ny blire in i drömmen för några timmar. 

C ya!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar